Wie zijn wij en wat doen wij?

Wij zijn PersonPlus, dé externe personeelsafdeling van het MKB. Alles op het gebied van personeelszaken is waar we goed in zijn, experts durven we wel te stellen. En waarom we dat vinden? Wij hebben jarenlange ervaring op verschillende vlakken van personeelszaken. We hebben specialisten voor uw relaties klaarstaan op het gebied van HR-Ondersteuning, verzuim- en arbobegeleiding, salarisadministratie én we beschikken over een juridische helpdesk.

Alle personeelszaken onder één dak, met vaste aanspreekpunten en altijd bereikbaar. Alles voor u regelen zodat uw relaties onbezorgd kunnen ondernemen, en zorgen dat u niet opgescheept zit met de loonstroken en HR vragen. Daar krijgen wij bij PersonPlus energie van. Benieuwd hoe PersonPlus voor uw relaties ondersteuning biedt op het gebied van personeelszaken?

Wat kan PersonPlus voor u betekenen?

Wij willen van u overnemen waar wij goed in zijn, maar wat voor u slechts bijzaak is. Denk hierbij aan de salarisadministratie, het verwerken van nieuwe medewerkers en mutaties. Daarnaast geven we juridisch en HR advies en het beantwoorden van vragen, groot en klein. Wij hebben de kennis en contacten in huis om deskundig en betrouwbaar advies te kunnen geven en om alle loonstroken en mutaties snel en zorgvuldig te verwerken. Zo kunnen wij doen waar wij goed in zijn, en kunt u doen waar u goed in bent.

Wij bieden:

  • Deskundig en betrouwbaar juridisch & HR advies voor uw klanten
  • Volledige ontzorging op het gebied van salarisadministratie
  • Verwerking van nieuwe medewerkers, mutaties en uitdiensttredingen
  • Koppeling met urenregistratiesysteem en/of boekhoudsysteem
  • Snel deskundige antwoorden op alle vragen van uw klanten, die ze direct aan ons kunnen stellen

Koppeling met urenregistratie- / boekhoudsystemen

U werkt waarschijnlijk met verschillende systemen, net als wij. Deze systemen kunnen we koppelen, waardoor u echt geheel ontzorgd wordt. Vrijwel alle boekhoudsystemen en urenregistratiesystemen zijn met ons systeem te koppelen, waardoor u uw handen er echt helemaal van af kunt trekken. En zit uw urenregistratiesysteem er niet bij? Dan kunnen we deze koppeling ook op maat laten maken.

Tarieven

Slechts €4,50* per loonstrook, en dat is nog niet alles. Voor die €4,50* verzorgen wij:

  • Loonstrook
  • Jaaropgave
  • Betaalbatch voor al jouw medewerkers in een keer
  • Journaalposten
  • Loonaangifte
  • Aanmelding pensioenfonds
  • Pensioenaangifte

De verzuim- en arbobegeleiding en de HR-Ondersteuning komen in de vorm van abonnementen. Kijk op onze tariefkaart voor meer informatie over deze prijzen.

*Alleen mogelijk in combinatie met Full Service HRM.

Deze partners gingen u voor

Meer weten?

Neem contact met ons op en dan komen we graag een keer een bakje koffie drinken voor een goed gesprek, met hopelijk een fijne samenwerking als uitkomst.