Proef de sfeer

Bij ons heerst een open en informele werksfeer waar iedereen zich welkom en gewaardeerd voelt. Daarnaast bevorderen we samenwerking, creativiteit en moedigen teamleden aan om ideeën te delen. Verder ondersteunen wij enthousiast onze klanten met hun personeelszaken, zodat zij van hun zaak een succes kunnen maken!

We geloven in het vieren van successen en we creëren kansen voor persoonlijke en professionele groei. Ook hebben we regelmatig teamactiviteiten, daarmee versterken we onze band. Kortom: PersonPlus is een inspirerende werkplek waar innovatie, professionaliteit en plezier hand in hand gaan!

Meet the team

Welkom bij Verzuim- en Arbobegeleiding!
Maak kennis met de HR afdeling!
Salarisadministratie bij PersonPlus!
Werken bij Marketing, Communicatie & Sales!

Jouw sollicitatiereis in kaart

1. Solliciteren!

Droombaan gevonden? Je solliciteert eenvoudig via het formulier onderaan de vacaturetekst. Upload jouw CV en geef aan waarom je bij ons wilt komen werken. Hierna zul je snel een bevestiging ontvangen!

2. Eerste gesprek

Binnen 5 werkdagen hoor je of wij voldoende aansluiting zien voor een kennismakingsgesprek. Voorafgaand aan het gesprek ontvang je van ons een online voorkeursrollen test. Deze helpt ons te begrijpen waar jij energie van krijgt en vormt een goede basis voor het gesprek. Daarna zetten we de koffie voor je klaar op ons mooie kantoor! Het eerste gesprek heb je met onze HR-medewerker en een collega van de betreffende afdeling, zodat je ál jouw werk- en functie gerelateerde vragen kunt stellen.

3. Jouw competenties

Is er vanuit beide kanten een match? Dan ontvang je voorafgaand aan het tweede gesprek een online competentietest. Don’t worry, je hoeft geen moeilijke rekensommen of opdrachten te doen hoor! Je zet stellingen op volgorde van de mate waarin jij denkt dat je iets het beste kunt tot waar je het minst goed in bent. Zo ontdekken we welke competenties op het gebied van werk het beste bij jou passen en wat jouw sterke punten zijn.

4. Op tweede gesprek

Inmiddels is het tijd om de Afdelingsmanager en HR Manager te ontmoeten! Tijdens het tweede gesprek staan we stil bij jouw competenties. Daarnaast gaan we dieper in op jouw werkervaring, ambities, motivatie en de functie. Natuurlijk worden ook onze secundaire arbeidsvoorwaarden toegelicht.

5. Afstemmen arbeidsvoorwaarden

Zijn we beiden enthousiast? Dan ontvang je van ons een passend aanbod! We zetten de arbeidsvoorwaarden op een rij en je ontvangt een proforma loonstrook per mail. Ook krijg je de gelegenheid om het personeelshandboek door te nemen. Nu is het aan jou… tromgeroffel!

6. Jouw eerste werkdag!

YES! Goede keuze 😉 je gaat bij ons aan de slag! We verwelkomen jou met open armen in ons team. Tot snel!

Download de Inside Guide van PersonPlus


Vacatures

Casemanager Verzuim

20/40 uur
PersonPlus groeit! Daarom zijn wij op zoek naar jou, dé enthousiaste casemanager verzuim. Beschik jij over een goede dosis energie en doorzettingsvermogen én deins jij niet terug om onze MKB-klanten op het gebied van verzuimbegeleiding te ontzorgen? Dan pas jij goed in ons team!

Casemanager Verzuim (locatie Haarlem)

20/40 uur
PersonPlus groeit! Daarom zijn wij op zoek naar jou, dé enthousiaste casemanager verzuim. Beschik jij over een goede dosis energie en doorzettingsvermogen én deins jij niet terug om onze MKB-klanten op het gebied van verzuimbegeleiding te ontzorgen? Dan pas jij goed in ons team!

Stagiair Verzuimafdeling

40 uur
500,-
Wij laten jou graag alle aspecten van het vakgebied ontdekken en geven onze stagiair(e)s veel vrijheid, verantwoordelijkheid en uitdagende taken. Uiteraard begeleiden we je hier goed bij.

Open sollicitatie

Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging, maar heb je nog geen specifieke vacature gevonden die perfect bij jou past? Bij PersonPlus zijn we altijd geïnteresseerd in getalenteerde en gemotiveerde collega's die ons team kunnen versterken.
Meer projecten