Proef de sfeer

Bij ons heerst een open en informele werksfeer waar iedereen zich welkom en gewaardeerd voelt. Daarnaast bevorderen we samenwerking, creativiteit en moedigen teamleden aan om ideeën te delen. Verder ondersteunen wij enthousiast onze klanten met hun personeelszaken, zodat zij van hun zaak een succes kunnen maken!

We geloven in het vieren van successen en we creëren kansen voor persoonlijke en professionele groei. Ook hebben we regelmatig teamactiviteiten, daarmee versterken we onze band. Kortom: PersonPlus is een inspirerende werkplek waar innovatie, professionaliteit en plezier hand in hand gaan!

Meet the team

Welkom bij Verzuim- en Arbobegeleiding!
Maak kennis met de HR afdeling!
Salarisadministratie bij PersonPlus!
Werken bij Marketing, Communicatie & Sales!

Jouw sollicitatiereis in kaart

1. Solliciteren!

Droombaan gevonden? Je solliciteert eenvoudig via het formulier onderaan de vacaturetekst. Upload jouw CV en geef aan waarom je bij ons wilt komen werken. Hierna zul je snel een bevestiging ontvangen!

2. Eerste gesprek

Binnen 5 werkdagen hoor je van ons of wij voldoende aansluiting zien voor een kennismakingsgesprek. Daarna zetten we de koffie voor je klaar op ons mooie kantoor! Want het eerste gesprek heb je met onze HR Adviseur en een collega van de betreffende afdeling, zodat je ál jouw werk- en functie gerelateerde vragen kunt stellen.

3. Jouw persoonlijke drijfveren

Is het vanuit beide kanten een match? Dan ontvang je voorafgaand aan het tweede gesprek een drijfverenanalyse. Dit is een korte vragenlijst om jouw motivatie, drijfveren en weerstanden in kaart te brengen. Maar geen paniek, er is geen goed of fout!

Het profiel geeft inzicht in jouw eigen drijfveren, in relatie tot het team en onze organisatie. Ook geeft het een beeld van de functie of loopbaan die het best bij jouw persoonlijkheid past.

4. Op tweede gesprek

Inmiddels is het tijd om de Afdelingsmanager en HR Manager te ontmoeten! Tijdens het tweede gesprek staan we stil bij jouw drijfverenprofiel in verhouding tot het team. Daarnaast gaan we dieper in op jouw werkervaring, ambities, motivatie en de functie. Natuurlijk worden ook onze secundaire arbeidsvoorwaarden toegelicht.

5. Afstemmen arbeidsvoorwaarden

Zijn we beiden enthousiast? Dan ontvang je van ons een passend aanbod! We zetten de arbeidsvoorwaarden op een rij en je ontvangt een proforma loonstrook per mail. Ook krijg je de gelegenheid om het personeelshandboek door te nemen. Nu is het aan jou… tromgeroffel!

6. Jouw eerste werkdag!

YES! Goede keuze 😉 je gaat bij ons aan de slag! We verwelkomen jou met open armen in ons team. Tot snel!

Download de Inside Guide van PersonPlus


Vacatures

Stagiair Verzuimafdeling

40 uur
500,-
Wij laten jou graag alle aspecten van het vakgebied ontdekken en geven onze stagiair(e)s veel vrijheid, verantwoordelijkheid en uitdagende taken. Uiteraard begeleiden we je hier goed bij.

Teamleider Verzuim

32/40 uur
Medior/Senior
PersonPlus groeit! Beschrijf jij jezelf als een ‘verbinder’ en vind jij het leuk om de schakel te vormen tussen verschillende rollen op onze afdeling? Als teamleider zorg jij dat verzuimdossiers goed worden opgevolgd en overgedragen tussen collega’s waarbij je de werkdruk en werkverdeling monitort. Ben jij dé gedreven casemanager verzuim die graag daarnaast een coördinerende rol aanneemt? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Commercieel medewerker

24/32 uur
Wil jij het nieuwe jaar goed beginnen met een carrière binnen PersonPlus? Per januari zijn wij op zoek naar een commercieel medewerker op de afdeling Marketing, communicatie & Sales. Beschik jij over een commerciële instelling, heb je graag persoonlijk contact met (potentiële) klanten en vind jij niks leuker dan onze marketing en communicatie-uitingen naar een hoger niveau tillen? Dan pas jij goed in ons team!
Meer projecten