Wij vinden het belangrijk dat ondernemers met al hun HR gerelateerde vraagstukken bij ons terecht kunnen. Dit omdat wij ons kunnen voorstellen dat als (nieuwe) ondernemer er een hoop op je af kan komen. Contracten, wetgeving en aanpassingen aan de CAO, dit alles bijhouden naast het ondernemen is een behoorlijke opgave. En stel je deze vragen aan je boekhouder, dan gaat er gelijk een meter lopen en krijg je een peperdure rekening. PersonPlus is altijd en onbeperkt bereikbaar voor HR ondersteuning op maat voor jouw onderneming en jouw situatie.
En dat voor een klein, vast bedrag per medewerker per maand. Klik hier voor de tarieven
Al 608 tevreden klanten gingen je voor! Kijk wat ze te zeggen hebben bij de reviews onderaan de pagina.
* Gebaseerd op medewerkers met een SV loon onder de € 7.500
Als intermediair is het fijn schakelen met PersonPlus. Ze zijn voor ons een verlengstuk in onze dienstverlening naar onze horecaklanten. In het verleden werkten we met een willekeur aan dienstverleners maar samen met PersonPlus bereiken we nu meer resultaat en dat zorgt voor een hogere klant tevredenheid. We zijn dus heel blij met hoe we met elkaar kunnen werken. Korte lijntjes en snel schakelen!
Ik ben ontzettend blij met de ondersteuning van PersonPlus. Met mijn vaste contactpersoon heb ik regelmatig contact over verlof, verzuim, loonstroken en andere processen. Ik vond het in dienst nemen van mijn personeel best spannend, maar met de hulp van PersonPlus voel ik me zeker dat alles goed geregeld is. Zo kan ik me meer bezighouden met mijn bedrijf en de personeelszaken overlaten aan de expert!
Pannenkoekenhuis Oude Maas werkt nu al een paar jaar samen met PersonPlus en net als in onze branche draait alles om mensen. Als restaurant met een groot aantal medewerkers is er op het gebied van personeelszaken altijd wel iets gaande en is het erg fijn dat er een organisatie als PersonPlus is die bijna alles uit handen neemt. De begeleiding, het advies, de steun of de feedback, alles draait om persoonlijke aandacht en daar zijn alle betrokkenen van het Pannenkoekenhuis zeer tevreden over. Omdat PersonPlus doet wat het belooft kan iedereen binnen het restaurant zich focussen op zijn of haar werk en komen de gasten niets te kort!
Als middelgroot cateringbedrijf hebben wij ontzettend veel personeel in dienst. Dit loopt uiteen van afwasmedewerkers tot aan partymanagers en koks. Door onze personeelszaken uit handen te geven aan PersonPlus worden wij ontzettend ontzorgt. Onze branche is altijd in beweging en op momenten soms hectisch, het is daarom prettig om met een partij samen te werken die secuur is en waar de communicatie soepel verloopt. De lijntjes zijn erg kort, waardoor wij ons kunnen richten op waar we goed in zijn, namelijk het verzorgen van de lekkerste catering tijdens de tofste evenementen!
PersonPlus heeft een zeer toegankelijke en bereikbare dienstverlening, alles is helder en overzichtelijk in te zien vanuit het portal. Bij wijzigingen is dit supersnel zelf gedaan en anders word je binnen korte tijd geholpen. Vaak zijn er kleine dingen die je even gecheckt wilt hebben: een kort bericht om even na te lopen of alles klopt en binnen enkele minuten heb je reactie dat het is nagekeken. PersonPlus heeft een grote meerwaarde omdat ze een belangrijk stuk werk uit handen nemen. Je hebt geen omkijken naar je salarisadministratie. Ook journalen en rapporten worden netjes verstuurd of zijn opvraagbaar in het portal. Makkelijk, snel en zonder teveel rompslomp. Ons bedrijf is enorm geholpen met de goede dienstverlening!
Wat voor mij onder andere heel positief is aan de dienstverlening van PersonPlus is het persoonlijke contact! Onze vaste contactpersoon voor de salarisadministratie helpt ons alles in goede banen te leiden. Extra fijn zijn de adviezen en tips die we regelmatig van PersonPlus ontvangen. Deze adviezen zijn goed afgestemd op onze situatie. Dit is echt een meerwaarde en zorgt ervoor dat ik altijd up to date ben op het gebied van personeelszaken.
Voor mij als ondernemer met meerdere zaken en projecten is het erg fijn dat PersonPlus alle personeelszaken uit handen neemt. Waar je zelf nog wel eens dingen over het hoofd ziet, heeft PersonPlus de volle aandacht voor alle processen. Op deze manier weet ik zeker dat alles klopt, van contracten tot ziekmeldingen en uiteraard salarissen. Het professionele contact met (meestal) één persoon en de persoonlijke benadering is echt een meerwaarde. PersonPlus zorgt ervoor dat wij als organisatie geen dingen over het hoofd zien zodat wij ons kunnen richten op alle andere aspecten van het ondernemerschap.
Wat als super fijn wordt ervaren is het feit dat PersonPlus ons veel werk uit handen neemt. Ook is er begrip voor het resultaat dat we willen bereiken! Wanneer ik een vraag stel krijg ik heel snel een volledig antwoord, en daaruit blijkt ook dat er veel kennis is van de regelgeving. Het meest blij zijn wij met de geduldige en vriendelijke samenwerking, die de ondernemer ontzorgt en in staat stelt te ondernemen!"
Wat fijn is aan de dienstverlening van PersonPlus is de goede communicatie. Vragen worden snel en duidelijk beantwoord. Met vragen over bijvoorbeeld contracten kunnen wij ook altijd bij PersonPlus terecht! Ook de prijs-kwaliteit verhouding is erg goed, kortom: wij zijn zeer tevreden!
Als startup wil je je graag focussen op waar je goed in bent in ons geval IT-consultancy. Voor ons is PersonPlus dan ook een uitkomst, zij zorgen ervoor dat alles rondom ons personeel geregeld is, alle HRM processen zijn gestroomlijnd, salarisstroken zijn duidelijk en tijdig beschikbaar en dat alles in een voor zowel ons als werkgever alsook voor de werknemer overzichtelijke portal.
PersonPlus neemt de personeelszaken van a tot z uit onze handen. Ziekteverzuim wordt zorgvuldig en persoonlijk opgevolgd en we kunnen bij ze terecht voor kennis over alle actuele regelgevingen en arbeidsvraagstukken. Duidelijk informeren, snel schakelen en persoonlijk contact is wat de samenwerking met PersonPlus enorm fijn maakt.
PersonPlus is voor ons een grote hulp! Ik vind het heel prettig om één contactpersoon te hebben en eigenlijk alles waar ik over twijfel of wat ik niet zeker weet, daar helpt iedereen bij PersonPlus me zo ongelofelijk goed bij. Ze helpen me met dingen uitzoeken en geven advies. Ik heb het gevoel dat waar ik ook mee aankom, er altijd gekeken wordt naar een oplossing. Die oplossing wordt goed uitgelegd en er wordt over het algemeen altijd snel gereageerd. Voor mij is het heel fijn!
Vanaf het eerste moment klikte het meteen. PersonPlus is betrokken bij ons bedrijf en ontzorgt ons van onze personeelsadministratie, wat ons veel tijd scheelt, zodat wij ons meer kunnen focussen op hetgene wat wij echt leuk vinden! Wij zijn nu inmiddels meer dan één jaar klant bij Personplus, en naast het ontzorgen van onze administratie, besparen wij nu ook veel geld doordat PersonPlus een goede prijs en kwaliteit aanbiedt.
Wij zijn heel tevreden over PersonPlus. Behalve dat het heel veel geld scheelt, vind ik ook dat PersonPlus zo ontzettend goed bereikbaar is. Contracten tekenen en werknemers inschrijven werkt fijn op deze manier. Het is altijd goed, er zitten geen fouten in de loonstroken. Het scheelt heel veel werk. Als we vragen hebben, wordt alles altijd duidelijk uitgelegd. Ik kan dan ook echt geen verbeterpunten bedenken en zou PersonPlus zeker aanraden aan andere ondernemers!
PersonPlus begeleidt bij ons sinds 1 jan 2020 het ziekteverzuim. Het contact is professioneel en zeer prettig. Ik voel mij gesteund in de aanpak en dat vind ik heel belangrijk. Ze zijn er voor de ondernemer/werkgever. Onze casemanager is super. Ze weet van aanpakken en is helder in haar communicatie.
Omdat alles bij PersonPlus heel gestroomlijnd is, werkt het allemaal heel makkelijk. Juist omdat we met klein team op kantoor zijn, wil je zo veel mogelijk ontzorgd worden. Bij het doorgeven van mutaties is PersonPlus ons vierde paar ogen, zodat de verwerking foutloos is. Tevens denken ze mee in mogelijke kansen of verbeteringen, zodat we onze mensen optimale service kunnen bieden, tegen de beste kosten. Als ik kijk naar hoeveel tijd en werk ik kwijt was aan bepaalde zaken en hoe soepel dat nu gaat, hebben we echt vooruitgang geboekt!
PersonPlus doet wat ons betreft zijn naam eer aan. Ze zijn heel persoonlijk. Zieke werknemers krijgen bijvoorbeeld een handgeschreven kaartje. Maar we zijn vooral tevreden omdat we keer op keer weer snel en deskundige hulp krijgen bij vragen. Ze houden de zaken goed in de gaten en geven tijdige updates wanneer acties vereist zijn. Daarnaast wordt het dienstenpakket steeds verder uitgebreid, wat de personeelsadministratie steeds verder vergemakkelijkt.
NeemDirk is een van de vele tussenpersonen met wie PersonPlus samenwerkt. Vanaf de start van het unieke verzuimproduct waaraan PersonPlus is gekoppeld, werk ik met hen samen. In deze periode is PersonPlus echt een meerwaarde gebleken voor mijn relaties, maar ook een steun voor mijn kantoor voor alle vragen rondom personeel en verzuimkwesties. De expertise van PersonPlus is een meerwaarde in mijn gevoerde verzuimproduct, in tijd en gemak. Door onze samenwerking lopen we voor op onze collega’s en zijn we vaak de eerste die reageren op veranderingen in de markt. Zoals iedereen weet, is dat vandaag de dag nodig om onderscheidend te blijven en dat is de reden waarom ons kantoor blijft samenwerken met deze club met fijne mensen!
Bij Kasteel Woerden zijn we dag in, dag uit bezig om onze gasten te verzorgen bij bijzondere momenten in hun leven. En wie verzorgt ons? PersonPlus, dé externe personeelsafdeling voor het MKB. Zij ontzorgen ons volledig op het gebied van personeelszaken. Vooral de persoonlijke en adequate benadering maakt dat PersonPlus een gewaardeerd partner in personeelszaken is.
PersonPlus verzorgt voor AddMark de personeelsadministratie. Hierdoor hebben wij tijd om ons volledig te richten op zaken die voor ons belangrijk zijn. Al onze zorgen worden uit handen genomen en alles verloopt zeer professioneel. Daarnaast heeft PersonPlus een super team die ons altijd zo goed mogelijk helpt bij al onze vragen. Wij zouden PersonPlus zeker aanraden bij andere bedrijven.
Blij met het werk wat PersonPlus voor ons uit handen neemt. Sinds dag 1 ontzorgen zij ons op het gebied van personeelszaken. Blij mee, want wij houden ons liever bezig met het creatieve aspect! Het contact is professioneel en heel erg snel, Jessica, onze contactpersoon, is vaak bereikbaar en schakelt snel. Wij als LIMA Beach zijn erg blij en kunnen ons geen betere loonadministrateur bedenken.
Onze professionele partner is PersonPlus. Zij helpen ons met alle interne personeelszaken. Zowel goed juridisch advies als advies over contracten en (nieuwe) arbeidswetgeving. Dankzij PersonPlus kunnen wij doen waar we goed in zijn!
CijferTotaal administratiekantoor ontzorgen ondernemers compleet op administratief gebied. Omdat loonadministratie een ‘aparte tak van sport’ is laten wij dit graag over aan experts. In PersonPlus hebben wij een betrouwbare, deskundige en professionele partner gevonden die de loonadministratie voor onze klanten wil verzorgen. Het contact is professioneel, persoonlijk en er wordt adequaat gereageerd. Naast het verzorgen van de loonadministratie bieden ze ook HR-ondersteuning, verzuim- en Arbo begeleiding en een juridische helpdesk. En dit ook nog eens tegen ‘normale’ (vaste) tarieven die niets afdoen aan de kwaliteit!
Beachclub Casa Verde staat bekend om liefde voor de gast en alles dat groeit, als groene huiskamer aan zee kunnen wij u als geen ander voorzien van leuke feestjes, lekkere hapjes en drankjes. Van personeelsadministratie hebben wij echter weinig kaas gegeten. Gelukkig ondersteunen Jessica en Karina ons hierin en draagt het team van Personplus, de externe personeelsafdeling voor het MKB, bij aan een gezonde onderneming.
Wij zijn erg tevreden over de samenwerking met PersonPlus. We hebben zelf controle over de betalingen, wat ik erg fijn vind. De abonnementsvormen zitten goed in elkaar en dat voor een leuke prijs. Ik raad PersonPlus dan ook regelmatig aan in mijn vrienden die in de Horeca werken!
Wij zijn RADION Amsterdam, een creatief podium dat ruimte biedt aan een breed spectrum van cultuur. Sinds januari 2022 werken wij samen met PersonPlus en dat bevalt ons enorm goed. Naast het feit dat het fijn is om alles in een digitale omgeving te hebben zijn de medewerkers van PersonPlus ontzettend vriendelijk, kundig en wordt er altijd snel gereageerd op onze vragen! Wij zijn erg blij!
Wij werken al weer een tijdje samen met PersonPlus en ze ontzorgen ons echt, de verzuim- en arbobegeleiding is meer dan goed, je kan ze altijd bellen voor advies en staan je graag te woord. De Plus in de naam is ook echt letterlijk een Plus!
We werken nog niet zo lang met PersonPlus, maar we zijn zeer tevreden. Snelle respons op e-mail, goed bereikbaar per telefoon. Ze staan altijd voor je klaar met een goed advies en ondersteuning waar nodig. Op deze manier besparen wij tijd welke wij liever besteden aan onze gasten!
De communicatie en de persoonlijke betrokkenheid naar ons heeft mij en mijn opdrachtgevers positief verrast! Er werd veel tijd voor ons gereserveerd door de persoonlijke werkwijze van PersonPlus en dat is wat wij enorm waarderen. Er is nu een intensieve samenwerking en hopen nog lang met jullie te mogen werken. Wij worden echt ontzorgd op het gebied van personeelszaken.
Jong en dynamisch team dat hun diensten professioneel, enthousiast en snel uitvoert.